Centrum med Sara åh Ingrid i...

Shooo!
Allt bra ? Jag är fortfarande förkyld och lite ont i halsen men det är lugnt.
Jag, Sara och Ingrid ( Saras mamma ) var i centrum, Sara skulle få lite nya vårkläder,så jag fick följa med eftersom hon ska sova här tills på onsdag.

Dagen började med att jag vaknade kvart över 8, då jag gick upp, sedan fixade jag mig, och åt, men jag hann knappt jag fick stressa lite i slutet för jag skulle möta Sara och Ingrid i centrum klockan 10. Vi gick i nästan alla klädersaffärer och i skoaffärerna, Sara hittade en jacka, ett par skor, jeans leggins, och vanliga jeans. Jag hittade ett par jeans leggins, solglasögon och nagellack. När klockan var runt halv 12 eller 12 gick vi till donken. Vi var i centrum lite mer än 3 timmar men nu är vi hemma och tar det lugnt...

Jag lägger upp bilder på det vi har köpt, även det Sara köpte ;)

Mina jeans leggins, 199 kr


Mina solglasögon, 179 kr, och mitt nagellack 80 kr


Saras jeans leggins, 299 kr


Saras jeans, 399 kr


Saras skor, 350 kr


Saras jacka, 399, eller 499 kr XD kmr nt ihåg, har inge kvitto heller




Ha en bra dag
Kraaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Mamma

det var fina kläder ni köpt

mamma

2009-04-06 @ 14:50:52

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0