Den nya datorn...

Shuu ;)
Idag har pappa fixat våran nya dator, så därför har jag inte kunnat blogga idag.. Men nu har pappa fixat den så nu kan jag använda datorn, den är jätte bra men jag har inte hunnit att ta en bild på den men jag ska göra det så fort jag kan.
Idag gick jag hem till mormor där färgade jag Maggans hår, det blev faktiskt bra ;)
Sedan gick jag till centrum, där köpte jag present till Jessie, för hon fyller ju år imorgon, även Johanna fyller år imorgon GRATTIS till dom <3<3
Jag har inga bilder på den här datorn ännu, så det blir inga bilder XD men jag ska fixa det så fort som möjligt ;)

Jag skriver mer senare
Kraaam <3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0