Första skoldagen

Hej!
Idag var det första skoldagen efter lovet. Jag sov knappt inatt, och det var jätte jobbigt att gå upp imorse. =//
Annars var det väl okej... men skoldagen var väldigt tråkig och jobbig, jag hade ont i huvet, och det var verkligen jätte jobbigt när alla skrek och höll på, för det var ingen lugn dag i skolan idag XD i och för sig så var 8,orna borta för de praoar.. trååkigt
Just nu sitter jag och kollar på ´Top Model :D , kul.  Sen måste jag göra läxa. Jag ska lägga in bilderna ikväll, så jag lägger in dom då
Ha det bra så länge
Kraaam<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha tur att ja inte var där då:P

2009-04-15 @ 10:56:20

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0