GLAD PÅSK !!!<3

GLAD PÅSK <3<3

Idag är det påskafton, någon som har fått påskägg ? Jag har, men inte med godis eftersom jag inte äter så mycket godis jag har fått pengar  =). Berätta vad ni har fått, om ni fått något.
Idag ska jag hem till mormor, det blir mysigt.
Idag är det jätte fint väder, klarblå himmel och solnen skinner, och det är varmt, det är skönt att man känner att sommaren är på väg.
Nu har jag tagit bild på datorerna, den gamla och den nya jag lägger upp den i slutet. ^^ Jag kommer nog inte lägga in något mer inlägg idag, eller jag kanske lägger in ett innan jag drar hem till mormor, men det blir inget senare för då har jag inget internet så det blir inget förens imorgon. Men jag hoppas att ni får en jätte fin och trevlig dag
Och ännu en gång GLAD PÅSK på er <3

Den gamla ;)


Den nya ;)


Ha det bra
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: emelie<3

hahah jag fick 2 påsk ägg med godis i båda xD

åhh kul med ny dator, vad ska ni göra med den gammla då ? <3 puss

2009-04-11 @ 12:38:59
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: joanna njie

Tja snygg dator haha tur för dig du har en egen data haha undra hur mycket den kostar?????????

Men ses på tisdag hahahahahahah<33333

2009-04-11 @ 22:05:43

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0