God Morgon..

.. alla läsare

Idag är det inte så jätte fint väder, och det är inte jätte varmt heller som det har varit men det kanske kommer senare idag,  får hoppas på det.
Jag har absolut inga batterier kvar till kameran så jag kan inte lägga in bilderna, men jag lägger in Dagens Outfit ikväll istället. Snart ska jag gå till bussen, om ungefär en halvtimma. Idag slutar jag 3, och imorgon är det halvdag så det är skönt, fast det är ju tall lunken så det blir jobbigt...
Det blir skönt att va ledig lite längre nu också, torsdag, till måndag, börjar på tisdag, för vi har studiedag på måndag, jätte skönt !
Neee, nu måste jag fixa mig så jag inte missar bussen sen.
Ha en bra dag
Puss & Kram

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0