hemma igen ;)

Sho

Idag var det ju tall lunken, jag och Camila joggade/gick 6 varv, Joanna 7 varv och Zahra 2 varv. Zahra är alergisk mot solen så hon mådde inget bra så hon orkade inge mer =//. Jag, Camila och Joanna tänkte göra fler varv men vi hann inte, men Joanna sprang förre oss så därför hann hon 1 mer än oss. Sedan slutade vi vid 11 tiden då fick vi gå hem.
Ikväll ska vi till farbror och faster, och jag antar att vi inte ska gå och kolla på elden =//, aja får väl göra det nästa år.. hahah
Men jag kommer nog inte lägga in nått mer inlägg ikväll, kanske innan jag åker men jag lovar inget ..

Jag lägger in bild på hur jag såg ut idag när jag skulle springa, som Dagens Outfit ;) hihi



Svart linne: Gina Tricot
Leggins: H&M
Jeans: H&M ( men har klippt av dom själv från ett par gamla )
Adidas tröjan: Stadium


Ha en bra dag och kväll <3


Kommentarer
Postat av: sARA

Sötis<3

2009-05-01 @ 12:41:21

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0