igår..

God Morgon !
Igår vad jag hos Emelie, det var jätte roligt, det var längesen jag träffade henne, hon har ju vart sjuk men hon kommer till skolan idag :D. När jag berättade att vi inte ska ha någon mer tyska den här veckan blev hon så glad att hon hoppa på mej så vi båda ramlade i hennes soffa, hahaha..:D
A juste när vi möttes så såg jag något djur som var likt en räv.
Bexx: Emelie, kolla en räv !
Emelie: Vaa nej och sen kolla hon
sen börjar hon skrika: EN RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄV!
hahahaha, det var så roligt, även om det inte låter så roligt när man läser det XD
Jag hade det jätte mysit hos Emelie igår ialla fall.

Idag har vi bara 2 lektioner, Musik och NO, sedan efetr lunch så ska vi till kyrkans hus ( igen ), men denna gång ska även killarna följa med och 7B1, och vi ska itne göra samma sak som vi brukar, vi får se vad det blir. Men det är skönt att vi slipper åka tillbaks till skolan eftersom vi bor ganska nära kyrkans hus så är det onödigt för oss att åka tillbaks och sen åka hem igen. Nu ska jag fixa mig, och snart lägger jag upp bild på Dagens Outfit.
ha en bra dag
Massa kramar
Bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0