Påskdagen ;)

Shuu!

Idag känner jag mig mycket bättre från förkylningen, skönt..
Idag kommer mormor hit vid 1 och så kommer Sandra, det blir mys, men hon kan bara stanna till typ 3 för sen ska hon hem till sin mormor, men det är i alla fall en stund som hon kommer ;)<3
Jag ska gå och möta henne vid 1 eftersom hon inte vart här och inte vet vart jag bor..
Igår var det en jätte bra dag, jag fick faktiskt ett påskägg med godis i, och ett med pengar. Vi gick hem vid halv 8, sedan när vi satt och kollade på Robinson så ringde Roffe ( pappas bror ), hans fru hade åkt upp till Natavara ( eller hur det stavas ) där hennes familj bor och så. Och Roffe kände sig lite ensam så han kom hit sedan, kul ;)
Juste, jag har lagt in några bilder på den här datorn, så nu har jag lite ;)

så här kommer en bild på mig

Kraaam



Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0