Shoppat ?

Hejsan! 
Idag var jag och Mathilda istan, men vi var inte där så länge, för vi bestämde oss för att gå på bio, men det fanns ingen i stan så vi åkte till Kista och kollade.. =) det var mysit .
Bion var slut lite efter 4 så då åkte vi hem.
Så jag köpte inget, hihi
Imorgon är det skola igen =// det är tråkigt, vill inte ha skola, det har ju vart så skönt med lov. Men det positiva är att det bara är typ 9 veckor kvar till sommarlovet, och sen är det vissa dagar då man är ledig :D. Det är skönt!
Min mobil laddar, så jag har inte lagt in några bilder från dagen.

Ha en bra kväll

Och juste, jag hinner inte skriva imorgon bitti, för jag börjar 8 och jag hinner inte =//
Men jag skriver när jag kommer hem

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

väldigt svart öga, annars är bilden fin

hej mamma

2009-04-14 @ 15:54:32

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0