Skoldagen

Hej!
Idag har jag mått illa, men jag var i skolan i alla fall, på SET lektionen var det aula samling och Jessie var en av dom som sjöng för skolan, hon var jäätte duktig <3, sedan på svenska lektionen så hade vi SET och det är inte den enda gången vi ska ha SET i stället för någon annan lektion, eftersom vi har lite problem i klassen, prat och massa sånt. Så vi kommer ha SET ganska ofta för att försöka får det att bli bättre.
Just nu sitter jag och kollar på Top Model. Jag tänkte skriva om hur det var med Emelie igår, men jag gör det ikväll.

Sedan, har jag och mamma helt klart bestämmt att vi ska åka till Turkiet.
Nu ska jag fortsätta titta på Top Model
ha det bra så länge
Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu åker vi kul

kram mamma

2009-04-29 @ 07:12:51

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0