Solat

Tjeena !
Nu har jag solat ett tag, har nog solat i mer än 1 timma, men ingen färg, jag har svårt för att bli brun, så jag måste sola mycket den här sommaren, brukar inte orka göra det, men i år ska jag det ;)
Annars har jag inte alls gjort mycket idag, bara tagit det lugnt.
Har kollat på olika semester resor nu också, och det finns några som vi funderar på, hoppas det blir något, vore roligt.
just nu sitter jag och chattar med Sara <3 hihi.
Jag hoppas ni har haft en bra dag
Det har jag
Puss & kram
/ Bexx


Kommentarer
Postat av: Sara

Du chattar med mejXD<3

2009-04-25 @ 19:24:02

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0