Vart med Jessie ;)<3

Hej!
Idag har jag vart med Jessie typ hela dagen, det har vart jäääätte roligt, jag skulle ha sovit över hos henne men Sara kommer imorgon, redan vid 10 antagligen så jag ska nog sova hos henne på söndag ;)
Jag och Jessie spelade sims 2 typ hela dagen, eller Jessie spelade ;) hihihi

Ikväll är det som sagt wipeout, och jag hittade Lena i en tidning, hon var med i Se & Hör, på en liten bild, där de står om vissa program och så en bild ibland, jag tog bild på den bilden, men den blev inte så bra men jag ska ändå lägga upp bilden.
Hoppas ni har haft en bra dag <3

Lena är hon i ROSA ;) hahaha



Ha en bra kväll
Kraaam <3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0