090215

God Morgon!

Hoppas att ni hade en jätte bra Alla Hjärtans Dag igår!

Det hade jag, var hemma hos min moster det var jätte trevligt! Vi kollade på melodifestivalen, och jag tyckte att jag såg Vispen på ett litet klipp men hon pratade inte och man såg ingen närbild, men jag tyckte att det var hon. Sen för en stund sen fick jag veta att det var hon som var där.
Idag ska jag bara ta det lugnt, är ganska trött.

Fick ni något fint igår på alla hjärtans dag då?
Berätta gärna, skulle va kul att veta !

Jag bloggar mer lite senare.
Glöm inte att maila mig om ni vill att jag ska ändra eller förbättra något i bloggen, vill ju som sagt att den ska bli så bra som möjligt!
Om ni vill tycka till, eller bara ställa frågor kan ni maila mig till:
[email protected]

Ha en bra dag!
Massa kramar
Bexx

 

Kommentarer
Postat av: Sara<333

Jag fick en liten gullig nalleXD<333 och lite gele hjärtanXD<333333

2009-02-15 @ 10:47:24
Postat av: maggan

Hej tack för i går i dag har jag legat och kollat på tv hela morgonen så jag hadde ingen lust att gå upp i dag men var tvungen din blogg är kanon fin det är kanon kul att kolla i den kramis din moster

du kan inte du fixa en blogg åt mig

2009-02-15 @ 11:27:11

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0