Ännu mer snöö ???

Hej bloggen!

Imorse när jag vaknade märkte jag att det var mycket mer snö än vad det var igår! Neeeeej, jag vill verkligen inte ha snö är så trött på det nu. Visst det är mysit och så men inte nu när det ska börja bli vår!
I alla fall igår fick EMD och Molly vidare i melodifestivalen, inte helt oväntat kanske. Själv tyckte jag inte att någon var särskillt bra igår, men EMD var klart bäst enligt mig, vad tycker ni ?? Skriv gärna en kommentar och säg vem ni tycke.
Sen blev jag faktiskt ganska sur på att bidraget Sofia med Alla inte sjöng på svenska eller engelska utan på ett annat språk, jag menar är det inte SVENSKA melodifestivalen ?? Okej om man sjunger på engelska men ett annat språk ?? NEJ tack!

Men i alla fall, idag är det näst sista dagen som mörk hårig !:O På tisdag blir man blond, som ä min naturliga hårfärg.
Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt precis som igår, det var skönt.
Idag är det ju söndag men jag är faktiskt ganska glad, eftersom det är sportlov imorgon och hela veckan. Brukar vara lite tråkigt på söndagar när man vet att man ska till skolan dagen efter.

Tyvärr har jag inga nya bilder, eller jag tog faktiskt några igår med min webbcamera, men dom funkar inte att ladda upp här =//  Men jag tar väl nya bilder imorgon antar jag.

Den här bilden är nästan ett år gamal ! Men jag bjuder på den XD


Ha de bra
kraaam
Bexx

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej

Ja det skall bli kul att se dig i din rätta färg det var dom två bästa låtarna som vann annars var det tråkiga låtar ha en bra dag

Kram Maggan

2009-02-22 @ 11:55:05
Postat av: Frida Kaulitz ;)

vill inte ha nå mer snö :(

2009-02-22 @ 17:40:50

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0