Bakat =)

Hej Bloggen !

Idag är sara här, hon har ju sovit över och ska vara här tills imorgon, kul !
Idag vaknade vi runt 8 men vi gick inte upp förren klockan var 9, då fixade vi oss och åt frukost, vi åt rostade mackor. Sedan bestämde vi oss för att baka chokladbollar, dom blev jätte bra fast vi har inte smakat ännu för dom blev nästan nyss klara så nu står dom i kylen =)
Just nu sitter vi och kollar/ lyssnar på idol dvd.n, självklart på Johan, hahah vem annars?
Om en stund ska vi åka till maxi, sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra.
men jag skriver mer senare här kommer lite bilder ;)






Vi hörs senare
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: mamma

hej mina tjejor vad fina chokladbollar ni gjort ska bli gott att smaka dom sedan

kramar på er båda mamma Kina

2009-02-25 @ 13:50:18

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0