Bio söndag, vanlig måndag XD

Heeej ;)

Igår (söndag) vaknade jag 7.11, Sara sov fortfarande, så jag tänkte att jag skulle fortsätta att sova ett tag, sen vaknade jag runt 9, och Sara typ några minuter efter mig. Vi gick på bio och såg Wild Child, den va ganska bra, och lite rolig, men jag tycker att den vi såg i lördags " I Taket Lyser Stjärnorna" var lite bättre, Jag skulle nog ge " Wild Child"  3 =)

Idag började jag halv 9, och gick upp halv 7, jag var skiiit trött jag skulle kunnat göra vad som helst för att få sova.  Idag hade vi hemkunskap, eftersom Beste va sjuk så va Emelie med mej och Zahra =)<3, vi fick baka bröd, det var gott även om vi inte trodde att det skulle bli gott ! =). Vi slutade 5 i 4, och missade bussen som gick 54 XD.
På bussen satt jag, Emelie, Zahra och Joanna med Sofie och Andrea, dom försökte lura i oss att Bert Karlsson var Sofies morfar, han var det ett tag tills dom sa att dom bara skoja, då blev han hennes farfar XD HAHA, vem försöker dom lura ? xD
På torsdag fyller jag år =), men det blir nog ingen lyxig födelsedag, har skiiit stort prov dagen efter så jag måste öva skiiit mycket, det kommer bli jobbigt, man vill ju inte plugga när man fyller år, så jag ska plugga hela veckan så kanske jag slipper så mycket på torsdagen! =)

Laddar mobilen så har inte hunnit lägga in nya bilder, bilderna kommer imorgon!
Puss å Kram =)<3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0