Flirtade du med henne elr ? ;)

Hej bloggen!
Idag i skolan hände det en jätte rolig grej.

Det började med att jag Camila och Joanna gick runt i skolan, sedan kom det en kille från nian och började flirta med Camila. Varje gång vi gick förbi honom eller när han gick förbi oss gjorde han så, han blinkade med ena ögat och pekade, får se om jag eller Camila kan rita en bild på ungefär hur det såg ut ;) Jag lovar han höll på så heeeeeeeeela tiden, sedan på NO.n, så knackade det på dörren efter en liten stund gick Raimo och öppnade då stod han där och gjorde samma sak som förut, men inte nog med det han skrek, Camila, I Love U ;). Så alla i vår klass börja as garva och Camila skämtes, stackarn :(<3 Tyckte så synd om henne <3

har tyvärr ingen bild som vi kan visa men ja lägger upp om ja ritar eller hittar nån bra ;)

Ha en bra kväll<3
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Waaampi

Asså shit , xD

det va fett pinsamt ,jag höll på dö xd

Ajuste , alla i klassen garvade faktiskt ingen xD

Det var bara du och joanna o jaXD

hahahahah xD så du får ändra på det :P <3

2009-02-20 @ 19:02:03
URL: http://waaampii.blogg.se/
Postat av: Sara

XD stackarn<33333333333333

2009-02-20 @ 19:21:08
Postat av: maggan

GOdmorgon hoppas att du får en bra dag och ett skönt

sportlov med massor av lata dagar

Kramis

Maggan

2009-02-21 @ 08:21:12
Postat av: heliin

haha asså den där markus (han som ''flirtade'' me camilla) han håller fatist på så me alla, så de e direkt inte så att han gillar henne eller nåt, han bara driver xDxD <3

2009-02-22 @ 18:06:53
URL: http://absoluth.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0