Föreställing, prov...

HejHej!!!

Idag började vi som skulle vara med på föreställningen förren klockan halv 10, men jag och Zahra kom dit vid 9, det var jätte stressigt bakom scenen och det var ganska trångt. Lina skulle spela Snövit som fjortis, hon blev jätte fin, jag lägger upp bilder senare<3. Det gick ganska bra för oss som dansade tror jag, jag märke inget som blev så mycket fel, okej någon glömde bort sig och så men det var ju inte så mycket, det märkes knappt. Jag missade Svenska, mentortid och halva engelskan. Efter lunch hade vi tyska prov, jag skrev allt utom 1, och när jag lämnade in provet och skulle gå, fråga Kicki mig om jag tyckte det var lätt och om jag hade tänkt ordentligt på den jag inte kunde, jag kom på vad det var när jag kom hem, jag är så smart ... XD Efter det hade vi NO, vi bestämde att vi skulle börja 10 min tidigare för att vi ska kunna gå 10 min tidigare och hinna med bussen som går 4 över. Så hoppas alla kommer ihåg det så vi hinner med den varje gång!
I morgon ska jag hem till min moster Maggan, jag kommer inte blogga så mycket då, men något inlägg blir det nog ;)
Idag är det ju fredagen den 13.e, jag har inte haft otur idag har ni ?? ;)

Här kommer lite bilder från idag:

Zahra efter att vi hade sminkat henne lite ;)

Magdalena och Diana sminkar Lina ;)<3

Lina när dom sminkat klart och fixat hennes hår <3<3

Lina när hon är klar<3 Visst är hon söt och fin ??<33

Närbild på Lina <3

Mycket bilder på Lina men hon e så söt, älskar henne<3


Vi hörs senare
Ha en bra kväll alla blogg läsare <3

Kraaaamar

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag älskar dig mer <3

2009-02-13 @ 20:18:20
URL: http://serbich.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0