Helgen ;)

God Morgon!!

Idag vaknade jag halv 11, jag var jäätte trött, ville inte gå upp, så jag låg kvar ett tag.
Om ett tag kommer Mathilda hit, det var aslängesen nu =//

I alla fall, igår (lördag) kom Jessie hit vid 12, hon har vart sjuk och har inte vart ute, och vi har inte träffats sen i tisdags. Det var jätte kul att träffa henne igen <3. Vid halv 2 kom mormor och moster. Vi fikade med tårta, jag fick pengar av dom, och present kort på kicks. Jessie var kvar till ungefär 15.00, då hon skulle gå. Vid 16 tiden kom min farbror och faster, jag fick pengar av dom också, så nu har jag mycket pengar =). Roffe, min farbror, stämde min gitarr, och fixade så jag kunde se data skärmen på min nya tv.  TACK! =)
Det var jätte kul och trevligt, det var längesen jag träffade min fabror och faster, nästan 1 år sedan.

Nu kommer Mathilda, jag bloggar mer ikväll.

Puss


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0