Imorgon är det studiedag! =)

Heeeej!
Imorgon är det studiedag så då är jag ledig, åååh det ska bli såå skönt men sen är det skola på fredag igen =//
Men nästa vecka är det sportlov, gud va skönt!!!  Jag längtar !<3
På tisdag nästa vecka ska jag färga håret, och så kommer Sara, hon ska sova över hos mig 2 nätter det ska bli jätte roligt ! Saknar henne <3
Aja imorgon vet jag inte vad jag ska göra, nån som har nån idee eller vill göra nått ?

Kanske bloggar senare annars bloggar jag mer imorgon
Ha en bra kväll<3
Pusssss
Bexx

Kommentarer
Postat av: Frida, Kaulitz ;)

hm...jag har ingen aning XD

själv skulle jag droga musik XD<333

älsk dig<33

2009-02-18 @ 18:46:28

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0