Imorgon ! =)

Hej Bloggen ! =)
Idag har jag inte gjort någonting, bara vart hemma tagit det lugnt, ritat och lite sånt.
Imorgon blir man blond då. Jag loooovar att jag ska ta några sista bilder imorgon som brunett innan det ändras =)
Imorgon kommer Sara nog senast halv 12 sedan går vi till frisören och stackarn får bara sitta där och titta på =//
Sofie har färgat sitt hår svart, det blev fint! =)
Just nu sitter jag och lyssna på musik och chattar lite med kompisar ;)<3

Nu ska jag fortsätta med det ;)
Vi hörs imorgon, får se om jag bloggar nått innan jag går det tror jag att jag gör.
Kraaaaaam !

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0