Konstig dag

Hejsan =)

Just nu har jag precis blivit klar med alla läxor, plus har övat lite på engelska provet som ja har på fredag =//, nu äre typ bara1 och en halv dag kvar till man fyller 14 är dåra =)
Imorse när vi klev av bussen kom Beri på att hon glömde sin väska på bussen, hon stod och skrek och frågade om någon hade Marwans nr, jag vet inte varför hon ville ha hans nr, men Mike hade det i alla fall men han hade inga batterier så hon fick inte tag i hans nr, så efter ungefär 5 minnuter började hon springa efter bussen och Joanna följde med henne, dom kom lite försent till NO lektionen men vi hade sagt varför dom kom senare.
På svenskan fick vi va i datasalen och skriva klart " Boken om mig", jag är klar jag ska bara skriva ut allting.
När vi hade SO idag fick jag ett mess av Jessie, hon skrev att hon gick hem, hon mådde dåligt =//, det är så tomt utan dig Jessie<3 Krya på dej, Saknar dej <3
Imorgon börjar man klockan 9, så då får man sovmorgon till 7 XD, kanske inte så länge men längsta i alla fall, skönt för mig för jag är verkligen trött på morgonen, vill inte ens gå upp! =)

Nu till gårdagens " Stora Bloggpriset", det står om det i aftonbladet, för er som vill läsa alla som vann står där och lite annat =)

Ikväll kommer Top Model =)
Vem tycker ni är bäst ?

Vi hörs
Kraaaamar =)

Kommentarer
Postat av: jessie

ja, jag hoppas oxå jag blir bättre...

2009-02-04 @ 10:38:39
URL: http://justjessie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0