Möblerna har kommit !

Hej Bloggen!

Idag skulle möblerna ha kommit vid 2 tiden, men det blev förseningar så dom kom inte fören vid kvart över 3. Möblerna var jätte fina och soffan och fotöljen passar in jätte bra i vardagsrummet, men domär större och högre än våra förra så det är lite ovanligt, men man vänjer väl sig snart. Köksbordet var jätte fint och stolarna, men pappa har bara satt ihop 2 stolar än så länge, han ska fixa dom andra senare eller imorgon.
Idag har det snöat ännu mer, gud när ska det sluta ??

Ikväll är det melodifestivalen, dom som skriver i tidningarna tycker ju att Sarah är bäst sedan Agnes. Vilka tycker ni ska gå till final ?? Själv vet jag inte måste höra låtarna först.
Nu ska jag hjälpa mamma med att ta ner lite kartonger i grovsopprummet.
Så vi hörs imorgon
Ha en jätte bra kväll
Pussss



Kommentarer
Postat av: emelie <3

åhh kan du inte lägga upp bilder på ditt "nya" vardagsrum :D

2009-02-28 @ 23:45:33
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: maggan

Hej igen det var rätt bra låtar som vann i går kul att ni är nöjda med möblerna ha en bra dag så hörs vi kramis från Maggan

2009-03-01 @ 09:24:11

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0