På lördag kommer ....

Hej Hej!

Idag åkte Sara hem vid kvart i 3, men jag har haft jätte roligt när hon har vart här. Det är alltid lika kul att träffa henne.
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, bara vart hemma och så ;)
Imorgon ska jag kanske vara med moster, vi kanske åker in till stan eller något, men det är inte säkert.
Idag fick vi reda på att våra möbler kommer på lördag, det ska bli så roligt, det har ju faktiskt gått 7 veckor sen vi beställde dom ;)
Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, får nog gå och lägga mig tidigt är ganska trött faktiskt !
Vi hörs imorgon
Ha en bra kväll



Kraaamar
Bexx ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

for fan bexx<3 jag saknar dej. du ar sa sot i blondie<3 kommer hem pa tisdag ringer dig da, alskar dej<3<3<3<3

2009-02-28 @ 02:03:52
Postat av: Anonym

forra var fran mig /// jessie

2009-02-28 @ 02:04:36

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0