Snart lov ... =)

Hoppas allt är bra med er!

Snart är det äntligen sportlov, då ska jag färga mitt hår, ljust som är min naturliga hårfärg vi får hoppas på att det blir bra!
Denna vecka är det bara vanlig skola i 3 dagar för på onsdag är det idrottsdag då ska vi åka pulka eller gå långpromenad och spela bowling, inte så kul ! Och på torsdag är det studie dag så då är vi lediga, synd bara att det inte var på fredagen, eller som Helin sa: Det borde va klämdag på fredagen så man är ledig både på torsdagen och fredagen! Hahaha, Helin är så smart!
Sen är det sportlov, längtar verkligen efter ett lov, känns som det var evigheter sedan men det var det ju egentligen inte!
När har ni lov? Och vad ska ni göra?
Några av mina vänner har redan haft lov och några ska ha veckan som kommer nu, medans jag ska ha vecka 9, som är veckan efter denna som kommer nu.
Hoppas ni får ett bra lov ni som ska ha denna vecka, i alla fall, och alla ni som har haft hoppas ni hade roligt!<3

Vi hörs senare
Kraaaam
Bexx

Jag på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Frida Kaulitz ;)

tkr inte du att bowling är kul? Det tycker jag ;D fast jag suger på det XD haha

jag har lov...vecka 9 tror jag och ska ba slappa tror jag ^^ <333

älsk dig <3<3<3

2009-02-15 @ 12:32:17
Postat av: Mikaela

heej gumman <3 sry men mitt internet funkade inte och hade inga pengar på mobilen :( förlåt, men vad gör du i helgen ? asså den som kommer :)? hoppas att du hade en bra alla <3 dag iaf :) i know i did ;D... men skriv tillbaka på min blogg eller så messa :D,puss, love you honey<3 :)

2009-02-15 @ 13:50:07
URL: http://mykiss.webblogg.se/
Postat av: maggan

hoppas att du får ett bra lov och att ditt hår blir bra synd att du inte var ledig på fredag men sånt är livet.kramis Maggan

2009-02-15 @ 15:13:54

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0