Stan !

God Morgon  !
Hur mår ni ??
Själv mår jag jätte bra. Idag ska jag nog till stan med Maggan tror jag, Annars vet jag inte vad jag ska göra idag.

Förresten, varför fortsätter det att snöa så mycket ?? Det är ju mars snart det betyder att våren ska börja komma, inte ännu mer snöö, visst det börjar bli plus grader och så men det fortsätter att snö och det blir ännu mer halare när man ska gå ! Någon mer än jag som inte vill ha snö längre ?? Utan sommar och sol !! ??

Idag är det sista dagen på sportlovet också sedan på måndag börjar skolan igen, usch vill inte ha skola igen det har vart så skönt att få sova hur länge man vill, inte behöva plugga och massa sånt utan bara att vara hemma och ta det lugnt.
Enda nackdelen med lov är väl att man inte får träffa alla kompisar så det ska bli kul att få göra det på måndag igen, även om det bara var en vecka sedan jag träffade dom senast.

Nej nu måste jag gå och fixa mig!



Ha en bra dag
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

ha så kul i stan hoppas du hittar något, vad fin du är på bilden

kram mamma

2009-02-27 @ 11:17:53

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0