Utkast: Hejsan ! ...

Hejsan !

Idag började skolan med musik, vi fick spela gitarr och piano jag och Zahra var tillsammans, det gick faktiskt bra för oss! Hon sa att vi hade nått målen i musik, så det är ju bra. På lunchen gick jag, Zahra och Joanna till macken, vi var hungriga och det var äcklig fisk till lunch, vi köpte pommes frites.
Idag på engelskan var det vikarie, det var värsta kaoset vi hade 10 minuters lektionen, den andra halvtimmen bråkade alla bort . Det blev värsta fajten!! Hahaha, vår biträdande rektor fick komma in och fixa allt, det blev ingen riktig engelska lektion!
Imorgon har jag matte prov jag har ingen aning hur det kommer gå, är inte så bra på procent, men jag får göra mitt bästa!
Idag är det final i Top Model, tyvärr vet jag redan vem som vinner :(.
Jag skriver mer imorgon.
"Dagens Outfit" kommer lite senare ikväll!!

Kraaaamar

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0