Va skönt med fredag!

HejHej!

Idag hade jag som sagt engelska prov, jag vet inte hur det gick men jag svarade på allt,och det var inte jätte svårt heller, så vi får se hur mycket poäng det blir!

Dagen började med svenska vi fick använda data salen och jag blev klar med " Boken om mig" om man blev klar fick man plugga till engelska provet då fick man sitta i klassrummet, men det var bara jag, Zahra och Helin som var där.
Under hela engelska lektionen fick vi träna till provet. På lunchen gick jag och Zahra till macken och köpte pommes frites, det var ingen god lunch och vi ville ha i oss mycket innan provet, okej det kanske inte var så nyttigt men bättre än bara grönsaker och mackor i skolan.
Efter lunchen klockan 10 över 12 började provet, det var ungefär mellan 6 - 8 sidor, jag räknade inte ;)
Jag blev klar efter en halv timme. Alla 7.or hade prov i engelska, samtidigt. Efter engelskan hade vi NO, och vi fick göra nånting med brännare, jag vet inte vad allt det andra hette, men i alla fall så skulle man hålla en sak vid brännaren och då kom det är väldigt starkt ljus, (man höll med en sak, vet inte vad de heter). Det är svårt att förklara, haha.
Efter skolan gick jag, Zahra och Joanna och tog tågen för det var över en halvtimme kvar tills bussen skulle komma, sedan följde dom med mig till kicks, jag skulle köpa eyeliner ;)
Jessie är fortfarande sjuk:(, SAKNAR DEJ SKIT MYCKET<3<3<3<3

Zahra

Joanna

Zahra, Joanna, och jag ;)

Tårtan som Emelie hade gjort till mej<3, jätte fin, tack, gmn<3<3

Tårtan som Daniela hade gjort =), tyvärr är halva uppäten, vi smakade lite i skolan ;), Tack, gmn<3<3

BÅDA ÄR JÄTTE GODA <3<3

Jag på bilden ;)

Jag ;)


Nu ska jag ringa Jessie, vi hörs
Kraaaaaaam !!

Kommentarer
Postat av: jessie

naw, sjuk, jag börjar tvivla på att det är en sjukdom,..

2009-02-06 @ 17:02:03
URL: http://justjessie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0