Vad tycker ni... ?

Jag undrar vad ni som läser min blogg skulle vilja att jag skrev om, vad skulle göra bloggen mer intressant ?
Självklart kan jag inte göra allt som ni vill, men jag vill att bloggen ska bli så bra som möjligt och fler som läser den. Om det är någon som har något tips om vad ni tycker är roligt att läsa så skriv gärna det här! =)
Jag blir jätte glad, vill att ni ska tycka det är kul att läsa min blogg =)
Ni får gärna tipsa andra om min blogg.

Nu ska jag snart gå ut ifrån datorn =//.
Jag ska försöka blogga lite oftare.

Idag är det "Stora bloggpriset", tyvärr är inte Kenza nominerad, jag tycker hon är jätte bra !, men det är lite mindre bloggar tror jag =) Får se va som händer där ! =)

Blir glad för era kommentarer och förslag !
Ha en bra kväll, kraaaamar =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag tycker den ser bra ut redan nu.kul med bilderna

kram mamma

2009-02-03 @ 15:51:54

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0