Äntligen Fredag !!=)

Heeeeeeej ;)

Idag började jag klockan 9, de är skönt, för då är det sovmorgon till 7 XD Hahha ;)
Zahra försov sig och missade bussen,och jag och Joanna möttes inne på pressbyrån, Joanna köpte varmchocklad med typ 3 små påsar socker (äckligt) och en bulle, som varje morgon, asså jag fattar inte hur hon kan äta det varje morgon.
Idag på tyskan hade Emelie värsta dampen på vår tyska lärare, dom typ bråkade hela tiden, och vår lärare skrek och blev skit arg på oss för första gången, hon undrade vad som hade hänt med hennes "fina lilla tyskagrupp".
Beste sov typ halva tyska lektionen, haha, sen sa Emelie något roligt och då vaknade hon till och blev pigg igen, sköönt för mig, hahaha!!
Efter skolan gick jag med Emelie och Daniela till centrum, dom provade lite kläder och skor, Emelie köpte ett par byxor XD Och jag tvingade Daniela att ta på sig nåra skit fula klänningar, jag lägger ut bild på det imorgon!
Imorgon ska jag och mamma träffa Sara och Ingrid i stan, jag och Sara ska gå på bio, jag skriver hur den va imorgon, och på söndag ska vi också på bio, asså, jag har 4 gratis biljetter som jag fick, och dom går snart ut !
Jag hoppas att Sharareh snart loggar in XD, hon ska visa mig hur man designar sin blogg =)

Här kommer det bild på mina skor som jag och Daniela köpte i måndags!
Dom hittade vi i Vällingby på Wedins och dom kostade 149 spänn ! =)
tryck på bilden om ni vill ha större ;)




Vi hörs imorn, kraaaamar !!<3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0