Bio lördag =)

Hallojsan =)

Idag vaknade jag vid 8, fast jag var skiiit trött =// Jag och Sara skulle ju på bio idag, vi såg " I Taket Lyser Stjärnorna ", den var ganska bra =)
Den var väldigt känslosam och handlade om sånt som händer i verkligheten ofta.
Jag och Sara ger den 3 ½, =)
Efter bion åkte vi hem igen, jag och Sara gick till Gina Tricot, jag behövde nya jeans, så jag köpte ett par.
Snart ska vi baka kladdkaka ! =), laddar upp bild på den sen vi ska också hämta sängen som Sara ska sova i inatt XD
Bilder kommer senare ikväll eller imorgon. =)
Här kommer lite bilder!

Jag och Sara provar jeans ;)

;)

Ingrid köpte klubba till oss ;)

Sara å Ja =)=)<3

Jeans, Gina Tricot, 399 kr =)


Nu ska vi baka och se film
Puss<3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0