Frågetest ;)

Hur bor du:  I en lägenhet XD
Brukar du komma i tid:   Aa =)
Hur lång är du:  Typ 1.70 XD
Kan du laga mat:  Ja då =)
Vad jobbar du med/pluggar du:  Går i grundskola (7.an) XD
Vad har du på dig just nu:  Jeans, linne, adidas kofta typ XD
Har du någon fobi:  Öhmm, aa xD, 
Hade du en bra kväll igår:   Jaaaaaa, det var jätte kul, var med Lella, Emelie och Tess =)<3
 Vilket är ditt senaste inköp:  Oj, haha ja kmr faktiskt nt ihåg XD
Din favoritdryck på morgonen:  Citron saft =)
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Hemma hos mormor i lördags <3
Har du sovit i din egen säng inatt:  Jaaa XD HAHAH
Vad hade du sönder senast:  En glas sak, som ja fått UPS =//
Vem snackade du med senast:  Mamma ?
Varm favoritdricka:  Varm oboy, tror ja =)
Favoritdricka när du är riktigt törstig:  VATTEN!
Alkoholhaltig favoritdricka: Ja vt nt XDXD
När gjorde du senast något riktigt dumt: Riktigt dumt ??o.O ja vt nt, längesen typ
Saknar du någon just nu:  Jaaaaaaa, jag saknar familjen Pettersson, Näsman =), <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad:  Är det så bra att ni får reda på det ?? XD HAHAHA
Någon jag stör mig på:  En lärare, nämner inget namn XD Men många vt nog vem jag menar
Intressen:  Kompisar, musik, mode XD
senaste person du kramade:  Mamma XD
Senaste person du ringde:  Mamma, där med =)
Senaste person som ringde dig:  Mamma, hahaha,
Vad drack du senast:  citron saft :)
Vill du ha barn:  Nej, jag har inget tålamod, men ja kanske ändrar mig =)
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaaa, detär typ bara 3 veckor kvar =)
Har rakat dina ben någon gång:  Japp
Är du sugen på något nu:  Chocklad =)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker nästan aldrig
Använder du hudkräm: Nej
Attraheras du av män med skägg:  Ja vt nt, ja menar lix, utseendet är inte viktigast ?
Micro-pop eller poppa själv:  micro-pop,
Brukar du baka:  Ja, det är jätte kul ju =)
Röstade du i det senaste valet:  Neej, får nt, e bara 13 (snart 14)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:  Ganska
Vilken låt lyssnade du senast på:  Johan Palm - Friday I'm in love
Har någon annan sovit i din säng inatt:  neeej
Vad tycker du är äckligt:  såser, gryter, skolmat, haha och massa annat, det skulle ta skit lång tid om ja skulle sitta och skriva ner allt
Har du pengar på mobilen:  Ja, fast nt så mkt kvar  xD Är väldigt duktig på att slösa pengar XD


Kommer lägga upp lite sånna här tester/ frågor ibland =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Samma här;) om det fanns en tävling i att slösa pengar på mobilen skulle jag lätt vinna!!XDhahhahah<333

2009-01-27 @ 18:36:23

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0