Hallojsan =)

                           
Hallojsan =)<3

Idag ska jag vara med finaste, Daniela (bilden)<3

Jag bloggar om det senare ikväll =)<3

Imorn äre skola igen ://, Vi har hemkunskaps läxa, typ 3 sidor, jag tror det kmrva skriftligt, hoppas bara man inte ska komma ihåg ALLT som står, det behövde man på förra hemkunskaps läxan ! ://

Nu ska jag sminka mej, och platta håret =)
Juste, på onsdag, ska ja till frissan, ska klippa mej, och sedan skaffa lugg =) Haha
Faktiskt var det Emelie som sa att jag ska ha det, fast jag har själv tänkt på det =)
Laddar upp en bild på onsdag, så får ni se hur de blev =)

Puss och Kram <3

Bexx
                 


Kommentarer
Postat av: vispen

Lycka tilt med läxan!

2009-01-18 @ 16:57:30
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: naruto xD

Va roligt att du ska klippa håret xD, hahahaha du kommer se hjätte snygg ut!!!

2009-01-18 @ 18:05:00
Postat av: emelie <3

sötaste lilla daniela <33

haha men jag tror i alla fall du kommer passa i det ;) <33 lugg asså

2009-01-18 @ 18:08:47
URL: http://eemeliec.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0