Ny vecka, ny dag XD

Heeej =)

Idag har jag vart i skolan, det var en helt vanlig skoldag. Vi hade hemkunskap och fick laga soppa, asså det såg så äcklig ut att jag inte ens ville smaka, och sen gillar jag ju inte ens soppa, men vi fick inte göra något annat, sen hade vi prov på den där saken med bakning och allt, nästan ingen hade tränat, jag chansade på typ allt XD, jag är så duktig =)
Efter skolan åkte jag, Emelie och Daniela till Vällingby, vi skulle köpa ett par skor =), jag såg dom i lördags men jag köpte dom inte, dom kostade 249 då, och idag kom vi dit och då kostade dom bara 149 =), det var nog ödet som bestämde att jag inte skulle köpa dom i lördags XD
Vi kom hem vid halv 7, då åt jag mat, det blev hamburgare med pommes =)
Nu sitter jag och chattar och äter marabouuuuu =) Mmmm, gott =)

Har inte så mycket mer att säga, jag bloggar mer imorgon !!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: sara

bara 149?!!!! fettt bra pris;P vill också ha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarabouuuu lite mer mmmmm i livet.....<333333

2009-01-26 @ 19:30:48

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0