Torsdag ;)<3

Heej =)

Nu kommer ett inlägg av vad som hände igår =)
Dagen började med att skolan började 8.15, vi hade matte. Under matte lektionen fick Daniela ett sms, det stod att Emelie hade försovit sig, och Daniela sa det till Raimo, asså hon skrek ut de över klassrummet XD, då sa Raimo: Jaha, jag undrade varför det var så tyst..  HAHA, och alla börja asgarva XD. Sen typ 1 minut senare skriker Tess ut samma sak, hon hade inte lyssnat;)
På elevensval hade vi dans, men vi fick sluta halv 3, för vår danslärare vad tvungen att gå. Zahra följde med mig hem ett tag.
Senare på kvällen ville Emelie att jag skulle komma hem till henne och baka med henne. Vi bakade kladdkaka, och lyssnade på idol-dvd.n, mest på Robin, eftersom Emelie älskar honom, men också lite på Johan, för att jag tvingade henne xD
Jag laddar upp bilder från idag, även på sånt jag inte skrivit om, vill ni ha större bild så tryck på bilderna ;)

Jessie<3<3


Zahra, och Jessie som ligger på mig XD


Finaste Daniela<3


Sötaste Emelie <3


Jätte bra bild på Emelie och mig xD


Daniela och Beste har gift sig ;) <3


Kladdkakan i ugnen ;)


Kolla va söt Emelie va, fast det är hon nu också såklart<3


Emelie<3<3


Emelie och Jag, när vi är ute ;)<3


Nu börjar snart skolan, nu ska jag fixa mig!
Vi hörs ikväll
kramar


Kommentarer
Postat av: [email protected]

man seer inte bilderna xD jahahha

2009-01-30 @ 21:02:50
URL: http://eemeliec.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0