Sjuk =//

Hejsan=)

Idag är jag hemma för jag mår illa =//
Har tyska läxa tills imorn, typ att man ska läxa fint, men lix ja menar, hon kan ju inte tro att vi ska va lika bra som henne ?
Hon vet väl inte hur mkt tyska vi kan, så hon kan inte säga att det är dåligt om man verkligen har försökt :)
Aja, vet inte riktigt vad ja ska göra idag, finns ju inte så mkt att göra när man mår illa =//
Vet nt heller vad jag ska äta till lunch, får väl försöka hitta nått i frysen =)
Sitter just nu bara vid datorn, försöker komma på vad jag ska skriva, lyssnar på musik och lite sånt.
Sen märker jag att det börjar snöa =//
Kunde nt snön ha kommit vid jul ??
Varför nu?, jag längtar till våren och sommaren, det är varmt och skönt då, plus att man inte behöver sitta och frysa till och med inne, och ha varma kläder som knappt får plats i skåpet i skolan XD.
Sitter och är sugen på chocklad, vt nt om det är så bra att äta när man mår illa men ialf =)
Ni som läser min blogg kan väl be andra läsa den oxå ?=)
Och är det nån som vt hur man kan designa sin blogg ? Adda min msn och föklara då tack:      [email protected]
Ni kan även mail mej till den adressen och skriva =)

Puss och Kram
Bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0