Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej du!

Har du flyttat till Stockholm??

2009-01-17 @ 22:52:47
Postat av: maggan

HEJ MOSTERS VÄN JAG HOPPAS ATT DU HAR EN BRA KVÄLL DU VET VÄL ATT JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR MIN TÖS MONTÖREN LOV YOU KRAMIS

2009-01-24 @ 18:02:12
Postat av: maggan

Hej

Tack för igår det var en trevlig fest hoppas att har haft det bra i stan då ses vi nästa lärdag här hemma hos mig du är välkommen

stor kram

Maggan

2009-02-08 @ 14:31:47

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0