Vanlig tråkig skoldag XD

HejHej =)

Idag var jag tillbaka i skolan.
Skoldagen började med att vi hade NO, vi ska bygga en bro som är 60 cm, och den som är lättast och klarar av att bära mest vinner, eller den som har snyggast bro, men jag, Zahra, Joanna och Beri försöker få till båda, men jag tror inte att vi kommer att lyckas. Sen hade vi idrott, men jag mådde illa så jag skulle inte vara med, men eftersom det bara var badminton så var jag med i alla fall, jag spelade med Zahra hehe, det var kul =)
Efter lunchen klockan 11.50, hade vi streetdance, istället för SO =) YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men streetdancen var inte kul, det var svårt att dansa i jeans dessutom, men vi gjorde så gott vi kunde, även om vi inte gjorde så mycket, det var alla 7.or i skolan som dansade, fast efter ett tag var det nästan bara hälften som dansade allt och hela tiden. Vi dansade i 1 timme, sen hade vi SET, vi lekte lite lekar, inte så roligt tycker jag, men många tycker typ det =)
Efter skolan gick jag och Zahra till centrum och kollade lite, hittade inte det jag vill ha =//
Imorgon ska jag gå och klippa mig, wiho XD Får se hur det blir, jag kanske inte gillar det, =// Men vi får se =)
Har just hittat en snygg frisyr som Sara kanske ska ha,hon gillade den så hon kanske ska klippa sig så <3
Saknar henne, och min "extra" familj, Sara, Ingrid och Micke <3
Jag vill gå på bio, har ni något bra bio tips ??

Laddar upp lite bilder från idag


Här sitter från vänster: Sara, Daniela, Jag, Zahra  =) Bilden är tagen av Joanna



Sara, Jag (ser nt mitt ansikte där XD) Daniela i mitt knä och Zahra, bilden är tagen av Joanna



Vi spelade badminton XD  Zahra på bilden


Jessie älskling <3<3


Bilden är tagen av Jessie, och det är jag på bilden, även om man inte ser det



Puss & Kram

Bexx


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det låter juh som en kul dag x).. haha, själv hade man bara en helt jävla tråkig skoldag :(

btw<3 fint blogg <3 läser den varje dag så fortsätt att skriva everyday honey :)^



(kommentera min sometimes ;)<3)

2009-01-20 @ 19:58:10
URL: http://mykiss.webblogg.se/
Postat av: emelie <3

åhh jag har bra bio tiips , australia den eee skiiiit bra ;)



+ att dewt är roligt att du laddar upp bilder puss på dig <3

2009-01-20 @ 21:53:22
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Saknar du oss?! Vad du är gullig!

Det är fixat, ni kommer till oss på lördag!

Ta på dig mjukisbrallor för det är Saras dansmatta som gäller!! ;-)

Kramis!

"Extramamman"

2009-01-21 @ 14:49:01

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0