köpa det sista

Heej!
Är jätte trött idag, eller det har jag vart dom senaste dagarna, vet inte varför men det blir bättre sen.
Ska dra ner till centrum, vi ska köpa det sista inför resan, för imorgon åker vi ju. Jag ska försöka slänga in ett inlägg imorgon innan, men sedan tar min gästbloggare Sara över, det kommer nog bli jätte bra det, men tyvärr så kommer hon åka till Göteborg nån dag, på onsdagen tror jag, så då kanske inte bloggen uppdateras men så fort hon kommer hem ( fredag tror jag ) så fixar hon det. Sedan kommer jag hem nästa söndag också. Jag kommer messa henne ibland, inte varje dag säkert men någon dag om vad jag gjort och så.
Men nu måste jag gå och sminka mig lite snabbt ( mascara, eyliner, ögonskugga ), sen ska jag ner till centrum
så vi hörs senare
hoppas ni får en jätte bra dag
Puss

Sara, min gästbloggare ;)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha hatar bilden ser CP ut! xD

Tåget går 10 över 8 på morgonen så jag måste gå upp 6 :( ( onsdag) Jag kommer hem fredag 15.50 =) Så jag hinner blogga då tror jag om jag inte ska packa upp allt xD

Jag skriver på kvällen imorn!<3

Puss<3

2009-07-17 @ 15:23:14

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0