ser ut åh bli åska!

Heej!

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag haft :)
Nu har Sara åkt hem, så det är ganska tomt och tråkigt nu =//<3 Det ser ut som det kan börja åska när som helst här, heh.
Så jag ska ta och svara på så många kommentarer jag hinner, förhoppningsvis börjar det inte åska, men vi får se :)
Föresten, jag har inte berättat att jag ska till Åland på söndag va? :) Jo, jag ska dit med min moster, kryssning, kommer hem på måndag igen, det ska bli jätte kul ^^

Nää skriver mer sen och lägger in lite bilder då också!
Ha en fin dag
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

vad gör du då?

2009-07-07 @ 18:16:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodu, den har varit bra den :D hoppas din har varit lika bra elr bättre (:

2009-07-07 @ 18:45:13

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0