090320

Halloj !
Idag har det bara vart en vanligt dag, nästan.
Engelska, Tyskan och NO.n gick faktiskt bra, trodde att jag skulle glömma bort allt på NO.n men jag skrev faktiskt i allt även om allt kanske inte blev rätt så kanske något blev rätt. Idag åt vi kyckling med ris till middag, det var gott, men jag fick jätte ont i magen, och det var ingen vanlig magont. Har haft ont enda sen jag kom hem tills nu och det har verkligen gjort ont... jag var tvungen att lägga mig på golvet i nästan en timme efter maten men jag tog en tablett också, det gjorde ont att stå, sitta ja allt så jag kände att jag behövde lägga mig på golvet som är ganska hårt och det hjälpte lite. Sedan nu för bara ett tag sen slutade det göra så ont, nu gör det nästan inte alls ont. Mamma och pappa sa att om det inte blev bättre efter ett tag så skulle vi åka till sjukhuset eller något och kolla vad det var men som tur var så gick det över.
Hur har eran dag varit ? Hoppas den har vart bra.
Ja, idag är det Let's Dance vilka tror ni går till final eller vilka vill ni ? Och imorgon är det Robinson, jag tror att de kan bli ganska roligt för det har vart bra de andra åren men det ska tydligen inte vara exakt som förut så ja, vi får se imorgon.
Idag har inte solen skinit så mycket men det har inte vart jätte kallt eller snö eller något så det är bra.

Ni får ha en underbar kväll
Kraam  ♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Stackars dig som hade så ont! :-(

Det måste ni kolla om det kommer igen.

Jag håller på Världens starkaste man!!!

2009-03-21 @ 05:08:08
Postat av: maggan

Vilken tur att det gick över och att du inte behövde åka till doktorn hoppas att du inte har ont i dag

Massa kramisar från

Maggan

2009-03-21 @ 08:40:43

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0