Bussen brann ??

Heej!
Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag!
Imorse skulle jag, Zahra, Camila och Joanna ta 37 bussen men när vi kom dit så stod det att den var inställd och att nästa kommer 52 så alla typ från klassen kom till 52, men sedan kom inte den heller då stod det att den skulle komma 07, sedan när den inte kom 07 började vi få lite panik för vi börjar kvart över  och det tar runt 7 min att åka till skolan, sedan stod det att den skulle komma 22 !!! men precis när vi skulle börja gå till tunnelbanan ser vi bussen komma. Vi kom bara typ 5 min försent och Raimo förstod eftersom han hade hört på radio att buss 113 hade brunnit de var därför det inte hade kommit, och så kom ju nästan hela klassen försent så han sa att det inte gjorde nått och att han förstod!
På idrotten var det redskapsbana, och jag och Zahra skulle vara tillsammans men den ena skulle vila och den andra skulle springa ett varv sen bytte man men vi sprang tillsammans hela tiden, jag tror vi sprang runt 32 eller 34 varv tillsammans, alltså 16, eller 17 varv var utan att ta en paus, det var tråkigt, haha. Efter lunch hade vi SO prov, självklart hade Daniel gjort om alla frågor så att man inte fattade ett skit... men jag lyckades svara på nästan allt, hoppade över nån uppgift. Eftersom det inte var elevensval idag så hade hela vår klass extra i NO eftersom vi ville ha det för vi har prov imorgon, jag kan nästan allt men det som jag inte kan förstår jag verkligen inte alls haha.
Nu ska jag plugga lite till engelska förhöret, tyska förhöret och NO provet imorgon
Så ni får ha en jätte bra kväll.
Inga bilder idag tyvärr har inga nya ;) men imorgon tar jag nog nya.

Kram Bexx

Kommentarer
Postat av: jessie

hjälp vad läskigt :|<3

2009-03-05 @ 19:01:08
URL: http://justjessie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0