God Morgon !

God Morgon !

Jag ska som sagt vara hemma hela veckan så jag blir frisk, det börjar bli lite bättre men jag är fortfarande jätte förkyld, lite ont i halsen och så hostan =//.
Idag ska jag inte göra något speciellt, bara vara hemma titta på tv och tadet lugnt .
På lördag kommer ju alla som ska fira mamma, det ska bli jätte roligt, hoppas bara att jag känner mig ganska så frisk då.
Idag vaknade jag runt 10, det var skönt =). Har nu nyss tvättat mitt hår och håller på med hårinpackning. Så nu ska jag gå och skölja bort det.
Men vi hörs senare
Ha en jätte bra dag, och hoppas ni mår bra =)

Kraaam
Bexx

 Bilden e gammal ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag hoppas också att du blir frisk tills på lördag.skönt att du känner dig lite bättre i dag,

kramar Mamma

2009-03-12 @ 12:26:20
Postat av: Maggan

Hej

Skönt att du är lite bättre så att du kan vara med på lördag ta det lugnt nu fram tills på lördag

Kramar

Maggan

2009-03-12 @ 14:26:52

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0