Kyrkans Hus, Sandra och hennes gitarr lektion....

Hej!
Allt bra ? Hoppas det.
Idag var ju tjejerna i kyrkans hus igen, och tyvärr var det sista gången vi skulle dit också men hoppas lärarna ändrar på det för det var roligt. Vi gjorde mycket som vi gjorde förra gången men också massa nytt, vi skulle t.ex spela upp en liten pjäss om något som hade hän i skolan alltså en konflikt och 2 av 3 grupper valde samma, sedan lekte vi " Familjen Olsson " igen, haha, och så gjorde vi lite annat.
Vi fick någon taco liknande sak till lunch, eller ja det var taco bröd men det var kyckling och grönsaker och lite annat i, den var god men vitlökssåsen var inte så god =//, men det kunde man ju ta bort, sedan fick man ta tee, kaffe och kakor om man ville, jag tog bara en kaka. Sedan fortsatte vi med lite övningar, vi slutade vid 10 över 1.
Efter att vi vart där följde Zahra med mig hem ett tag tills jag skulle åka till skolan och möta Sandra <3
Sedan när jag kom dit följde jag med Sandra hem ett tag sedan gick vi till hennes gitarr lektion, hon var ensam där eftersom Nelly var hos veterinären med sina hundar. Så det var bara jag, Sandra och hennes gitarr lärare, Sandra spelar jäääätte bra !
Sedan fick jag nummret till om man ska veta priser och allt där, så mamma ringde och hörde, Sandra vill juatt jag ska börja spela trummor eftersom dom behöver en trummis i sitt band, hahaha, men vi får se, annars ska jag kanske börja på gitarr eftersom jag har en och så. Imorgon ska jag kanske följa med Sandra och de andra i hennes band till rep lokalen och kolla hur det är där och så, men vi får se hur vi gör imorgon.

Här kommer lite bilder från dagen ..

        Camila                         Zahra                            Joanna
 
Joanna, Zahra, Camila,    Daniela och Emelie   Nån grej de hade där, de va jätte fint


Sandra <3        Vet nt va hon skulle göra där XD   Sandra spelar gitarr ;)<3
                  


Hoppas ni får en bra kväll
Kraaaaaaaaaaamar<3

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0