Möblerna

Hejsan !

Igår gick Agnes och Malena vidare i melodifestivalen, man trodde ju att Sarah skulle gå vidare direkt till globen men nej, hon gick till andra chansen.
Igår när man gick upp så stod det att det hade hänt något på donken i centrum, det var någon som hade kört in med sin bil där. Men vi hörde inget, fast vi bor ganska nära centrum, ´förlåt för att jag skrev det först idag, glömde bort att skriva det igår, jag glömde även ett litet frågetest som jag lovat, men jag ska försöka fixa det så snabbt jag kan, kanske idag men jag lovar inget !
Idag ska jag nog till centrum och titta lite, förhoppningsvis hittar jag något, jag ska i alla fall försöka för det  känns som det var väldigt längesen jag köpte något, helst vill jag ha nya skor, men jag hittar ju inte direkt några, eller jag hittar skor som jag kan ha i vår och sommar men inte nu när det är snö även om snön snart försvinner.

Här kommer nån bild på vår nya soffa och den ena fotöljen, matbordet är klart men inte stolarna så de tar jag kort på när det är klart och lägger upp här !





Ha en bra dag
Kraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul för dom nya möblerna

men läskigt med där som hände i solna :S

<3333

2009-03-01 @ 12:24:37
Postat av: maggan

Hej ja folk är galna som kör rakt in i folkmassan tur man inte är ute kl 03.00 för då sov jag ha en bra söndag och hoppas att du hittat något i centrum

kramis Maggan

2009-03-01 @ 13:47:02

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0