Plugga, plugga...

Hej!
Idag har det inte hänt särskillt mycket, jag frågade Sharareh om hon kunde hjälpa mig att fixa min header och det skulle hon fixa så fort hon kunde ! =)
Imorgon är det SO prov som gäller, jag kan nästan alla svar på frågorna vi fick av Daniel så det borde ju gå bra, men han kan ju ändra frågorna jätte mycket så man inte fattar, eller ja vad som helst så det inte alls går bra. Men jag hoppas det.
Idag var det jätte kul på tyskan !
Vi skulle låtsas att vi var i en kiosk, och då frågade hon vad vi ville skulle finnas i kiosken, då sa Jimmy : Kondomer!
Då börja alla asgarva, sedan sa vår lärare: Men de ska inte k****a på "vanderdagen" ( som det handlade om ) Efter det kunde ingen hålla sig för garv och sedan kunde vi inte koncentrera oss... sedan sa nån att det skulle finnas bananer, då sa vår lärare: Jimmy, då kan du ju stoppa bananen i kondomen XD  HAHAHA
Gud va roligt det var
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag!
Ska lägga in Dagens Outfit lite senare
Så vi hörs då
Krraaam

Kommentarer
Postat av: jessie

hahahhahahahahhahahahahahahaha:) det var fett kul:) <3

2009-03-04 @ 18:51:38
URL: http://justjessie.blogg.se/
Postat av: Frida Kaulitz ;)

hahaha, okej, liiiiite udda tyska lektion eller vad? XDXD





Älskar diiiig <333333333333333333333

2009-03-04 @ 18:57:13

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0