Shoppa =)

Heeejsan !

Idag är jag bättre, men jag är fortfarande förkyld och har hostan kvar =//
Hur är det med er ? Hoppas allt är bra i alla fall ! =)
Idag har jag vart i centrum, handlade en skinnjacka och en kräm för torr hud ( ansiktet )
Snart ska jag gå ut med Daniela <3
Det var jätte längesen jag träffade henne, så det ska bli roligt ! =)

Igår hade vi det jätte trevligt och mysit !
Jag och Sara åt tacos medans alla andra fick paj ;) Jag tog några bilder på mig och Sara med min kamera men batterierna laddar så jag har inte hunnit lägga in bilderna, men jag har några från min mobil.

Jag på bilderna ;)


Sara har klippt lugg, det blev jätte fint ! =)<3




Krämen: Kicks 75 kr.
Skinnjackan: Vero Moda 899 kr.

Ha en bra dag
Kraaam
bexx


Kommentarer
Postat av: maggan

Hej

Tack för igår det var trevligt snygg jacka du köpt

den blir kanon snygg på dig har en bra dag

Kramis

Maggan

2009-03-15 @ 16:26:31
Postat av: Alexandra De la paz

sv:Tack gumman!=)



Villken ball jacka!=)

Kram

2009-03-15 @ 17:50:07
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0