Ska ut nu <3

Hej Bloggen
Ikväll har jag inte gjort så mycket bara vart hemma. Men nu ska jag och Emelie gå ut ett tag, det ska bli mysigt ;)
Så detta kommer inte bli ett så långt inlägg.
Jag har ju lovat att lägga in bilder på allt nytt som vi har fått, men just nu laddar min mobil så jag har inte kunnat lägga in bilder =// och nu ska jag ju gå ut med Emelie, men JAG LOVAR att jag ska lägga ut det imorgon!
Ska träffa Emelie om typ 10 min så nu ska jag gå och fixa mej.
Ha en bra kväll allihopa ! <3
Massa Kraaaamar

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej

Hopas att du hadde en bra kväll i går och kunde sova gott i natt och att din dag i plugget varit bra

stor kram från

Moster

2009-03-03 @ 12:42:28

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0