Skola, Centrum ;)

Heejsan !
Är allt bra med er ? =)
Jag har vart jätte glad idag men nu ikväll här så började det att snöa så nu är det jätte mcyket snöö ( IGEN ) guud. när ska det sluta, brukar det vara så här mycket in i nästan April ? Det ser ju ut som om det är vinter... usch.
Idag har jag vart i skolan, hände inget speciellt, men nästa tisdag ska vi till Kyrkans Hus igen. och då ska jag inte till skolan, men samma dag ska jag följa med finaste Sandra till hennes gitarr, sen ska vi fråga om lite priser och sånt, de böhöver fler i sitt band så jag kanske ska va med, om jag orkar och så, hahaha, det blir roligt ;).
Idag efter skolan gick jag, Zahra och Joanna, vi gick och kollade på lite kläder, skor och lite annat. Vi gick in på salt och provade lite kläder, jag tog några kort som jag ska läga ut snart, fast Zahra ville inte vara med på bilden ;).
Ikväll är det Let¨s Dance final vem tror ni vinner ? Laila eller Magnus ? Jag vill att Laila ska vinna men antagligen så vinner Magnus.. ;)






Ha en bra kväll
kraaaaaaaaam
bexx


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0