Skoldagen ..

Heeejsan !
Här kommer ett ganska sent inlägg har inte haft tid idag. Skulle ha slutat kvart i 4 men vi fick sluta lite tidigare och bussen kom inte 24 så vi fick vänta ännu längre, sedan när jag kom hem var jag tvungen att göra läxor och sen skulle jag äta och massa så jag har verkligen inte hunnit. "// .
Idag hade vi vikarie på SO.n det var hur stökigt som helst även om jätte många hade gått hem för de va sjuka eller skullehämta nån sak så var det jätte stökigt. Sedan fick jag, Zahra och Camila gå tidigare för vi skulle gå till dansen och vi hinner inte gå dit på 10 min så vi går alltid 10 min tidigare. Men sedan fick vi reda på att vi inte skulle dit utan vi skulle till aulan för vi skulle träna tills på tisdag då det är öppet hus på vår skola, vi ska spela upp våran snövit pjäs men det vr jätte många som saknades så repetionen blev inte så lyckad men det funkade, men vi dansare behövde inte göra något för vi hade ingen musik. Men sedan på andra passet fick vi träna 3 gånger i klassrummet detär så litet men det funkade. Det är öppet hus på kvällen på tisdag så eftersom vi är där på kvällen så slutar vi tidigare på torsdag så vi slipper 2 timmars elevensval och det vinner vi på eftersom pjäsen bara är runt en halv timme eller timme, så nästan alla ska vara med. Lina ska vara snövit igen och hon får inte glömma sin bästa replik den här gången, men hon är jätte duktig så hon kommer klara det, alla andra är också jätte duktiga!
Idag har det varit jätte fint väder, nästan hela dagen förutom att det har blåst så har det vart fint. Men vid 12 - 1 började det komma lite snö, men det var inte mycket och det la sig inte som tur var så nu är det ganska fint.
Nää, nu ska jag snart lägga upp en dagens outfit och sedan ska jag göra min läxa igen.
Hoppas ni har haft en bra dag och får en fin kväll
Kraaam
Bexx

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kram på dig min vän

Maggan

2009-03-20 @ 07:53:09

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0